Powered By Blogger

måndag 8 juni 2015

Hemma igen!

Brutalt inkastad i vardagen igen. Underbart att pussa barn och man igen, mindre underbart att gå upp i ottan och stressa livet ur sig. 

Hur som helst har vi haft en helt fantastisk weekend i London, dom där dagarna lever jag länge på! Shopping, mat, fika, sol och lite mer shopping i en perfekt avvägd blandning. Gryyyyymt! 

Bästa köpet? En bröllopsklänning (inte till mitt eget bröllop alltså). Kändes väldigt jag för att vara klänning. Det är inget jag travar runt i dagligen direkt. 

Bästa jag stoppade i munnen? Tiramisu på en italiensk resturang i Soho. Makalös. 

Genrösa mamma på lunch i Spitafields market. Hon är världens bästa! Och pizzan var också bra. 

Nåt nytt här hemma under tiden jag var borta? Jodå. På lördageftermiddagen hade Patric smällt upp en ny uteplats -han är sjukt händig den där mannen. Alltså riktig Martin Timell-varning. Själv hade jag fått hålla på i två år att få till det. Honom tog det en eftermiddag. Galet. 

Nu ska den bara pimpas med parasoll, nya solstolar och matta. 

Och barnen har gjort premiär på bowlingbanan i Finspång. Hur söta??? 
Med bowlingskor och allt. 

 
Nu måste jag plugga pump, tvätta tre ton tvätt, lägga barn och åka handla frukost. Roomservicen verkar dålig på Skogsgatan:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar