Powered By Blogger

tisdag 13 maj 2014

Vardag

Min dag så här långt: 

• Snoozat tre gånger. Inte alls likt mig. Jag är van att kliva upp 06.08 sharp, men idag var det segt.. 

• Jobbat. Klockan 08.00 styrde jag och min kollega Carro hyrbilen mot Norrköping för att delta på en föreläsning om hedersvåld. Vi käkade även lunch på Paus i Norrköping innan vi åkte hem -älskar deras sallader!

• Jobbat ännu mer. Förberett en presentation till morgondagens ledningsgrupp och tränat engelska. Eller snarare svengelska. 

• Besökt gymet. Lyft extremt lätta vikter och känt på kroppen. Nja, det känns att jag inte är helt 100, men det var skönt att iallafall få känna att musklerna sitter kvar. Nånstans därunder. 

• Fixat stuvade makaroner och prinskorv. En klar favorit hos kidsen. Snabba kolhydrater är svårslaget. 

• Funderat. Och inte funnit några klara svar. Överhuvudtaget. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar