Powered By Blogger

torsdag 22 maj 2014

Grattis mamma

Idag älskade mamma fyller du år. Eftersom du befinner dig utomlands har jag ingen möjlighet att fira dig, men vi kramar och hyllar dig ordentligt på söndag. Så länge får du ta del av en födelsedagshälsning här på bloggen. 

Mamma, jag vill att du ska veta hur otroligt lycklig jag är över att just du är min mamma. Du har ett enormt stort hjärta, du är kärleksfull och generös utöver det vanliga. Du vill alltid dina barn det bästa och värnar alltid om mig och mina syskon. 

Mamma, det är en enorm trygghet att ha dig i mitt liv. När jag är ledsen och låg tröstar och lugnar du mig, på ett sätt som bara du kan. När jag är rädd för att misslyckas och känner mig otillräcklig peppar du mig med ord som "ingen klarar det bättre än du Stina, tro på dig själv". Och när jag lyckas visar du alltid hur otroligt stolt du är över mig. Du finns vid min sida i glädje och sorg och sviker aldrig.

Jag önskar av hela mitt hjärta att jag kommer bli en lika stor trygghet för mina barn som du är för mig. Då har jag verkligen lyckats. 

Grattis på födelsedagen världens bästa mamma och mormor. Jag älskar dig oändligt mycket och är så stolt över att få vara din dotter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar