Powered By Blogger

onsdag 28 maj 2014

Present och thaikäk

Några highlights från denna onsdag:

•Utbildningen i Norrköping är avklarad och känslan säger att det gick bra. Jädrar vad kul det är när man får positivt respons från deltagarna och dom verkar nöjda -på riktigt alltså. Jag fick dessutom några spontana "hejdå-och-tack-för-två-bra-dagar-kramar" vilket föranledde att jag doftade kryddig herrparfym när jag lämnade Norrköping. Otippat. 

• världens bästa syster levererade en spontan present till sin slitna storasyster -en grymt snygg collegetröja från Bondelid. Love her, och tröjan också! 

• efter ett axelpass på gymet med ovan nämnda syster stiftade vi bekantskap med nya Thaimatsvagnen i Ekholmen Centrum. Kyckling med cashewnötter och thaibasilika får 9 kokospalmer av 10. Svingott! 

• en av mina bästa vänner ringde och berättade att hon fått ett jobb hon sökt och verkligen ville ha. Så glad för hennes skull! 

• fredagskänsla. Imorgon tar vi välförtjänt sovmorgon. 


1 kommentar:

  1. Tack vännen för ditt stöd i mina jobbutmaningar. Puss

    SvaraRadera