Powered By Blogger

onsdag 21 maj 2014

Trädgårdsfys

Kan inte du ta dig till gymmet så får gymmet komma till dig. Det blev kvällens devis. Jag har lovat syrran att trimma henne i bröllopsform och idag blev det tabata-intervaller i mammas och pappas trädgård, samtidigt som barnen röjde runt på studsmattan. 

En skivstång, lite fria vikter, burpees, upphopp, plankor och armhävningar. Bland annat. I högt tempo. I 25 graders värme. Det var tufft. Själv lyssnade jag, ännu en gång, ordentligt på kroppen och tog det relativt lugnt -jag har blivit så himla förståndig. Vuxen kanske det kallas. 

Två andra riktigt sköna grejer idag: 
• Första middagen utomhus. Kolgrillade biffar, vitlöksbröd och sallad. Klockan är 21.00 och vi sitter fortfarande utomhus i shorts och dricker islatte. Bästa tiden på året! 
• Dagens ros i Corren till min käre sambo och mina barn som var med och dansade. Så välförtjänt! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar