Powered By Blogger

söndag 4 maj 2014

Brunch och leta klänning

Imorse var jag och tjejerna bjudna på brunch hos mamma och pappa. Bror och syster med respektive var också på plats, så det blev värsta familjesammankomsten. Det bjöds på äggröra, pannkakor, bacon, yoghurt med färsk frukt och massor annat delicious. Jag älskar brunch! Särskilt när jag slipper fixa den själv. 

Efter brunchen åkte mamma, syrran och jag ner på stan för att leta bröllopsoutfits. Jag provade ett antal klänningar, men antingen var dom för korta, för tajta, för sockersöta, för formella, för tantiga eller för slampiga. Jag hittade inte en enda som var bra. Känner viss panik över detta... Mamma lyckades däremot hitta en superfin klänning -dock inte den på bilden nedan, utan en annan som var ännu finare. Hon kommer lätt vara den hetaste 60+ på bröllopet. 

För övrigt finns en nyinköpt studsmatta i mormor och morfars trädgård. Om barnen gillar den? No shit! Dom har studsat runt där i flera timmar idag, med snälla barnvakten Christian som sällskap. Dom kommer garanterat sova gott i natt. Nån mer som kommer sova gott är min käre sambo som precis kommit hem från Stockholm efter att ha cyklat mountainbike Lindingö -6 mil i kuperad terräng. Med tanke på att han kört två pass på cykeln som uppladdning är jag imponerad. På riktigt. 


1 kommentar:

  1. Kolla nätet. Skräddarsy din egna från Asien med dina mått. Gjorde jag till bröllopet. Man väljer färg och modell och klickar i sina mått och vips har man en som sitter perfekt!

    SvaraRadera