Powered By Blogger

måndag 5 maj 2014

Måndagsfest

Måndagar är ju sällan festdagen numero uno. Nej, det är snarare vardag i sin renaste form med oräkneliga koppar kaffe, mailhaveri på jobbet, deklarationer och brunsås gjord på pulver. 

Jag piggar dock upp min vardagsmåndag med några bilder som andas fest och glädje. Det gäller att komma ihåg att vissa dagar är Blå-Bands pulversås och andra dagar är iskalla mojitos. Och, det är väl det som är själva tjusningen med livet. Lagom mycket vardag, lagom mycket fest. Balans mina vänner. Döviktigt. 





4 kommentarer:

  1. Underbart Stina:) jag plockar fram bilder från ladies night när det krisar ibland. Kram Mary

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Marie, Ladies night-kvällen blir man alltid glad av att tänka på:-)måste vi göra om!! Kram

      Radera
  2. Kollade på bilder därifrån igår. Svinroligt!

    SvaraRadera
  3. Askul! Grämer mig dock fortfarande att jag sumpade frukosten... ;-)

    SvaraRadera