Powered By Blogger

måndag 7 augusti 2017

Vardag. Var dag.

Men hallå verkligheten! Vardag i dubbel bemärkelse; tillbaka på båda mina jobb idag. Både i mitt statliga verk och mitt extraknäck på gymmet. 

Alltså. Omställningen: ställa klocka, komma ihåg lösenord, klä sig i nåt helt och rent, skärpa till hjärnan, bli produktiv och hyfsat klok. Över en natt liksom. Jag har ju inte direkt slitit ut hjärncellerna på semestern, även dom har liksom haft fyra veckors ledighet. Det tog några koppar kaffe och en HEAT innan jag kände mig helt klar och redo i skallen. 

Well, dagen är avklarad! Mailkorgen tömd och åtgärdad och mitt första pass efter semestern har instruerats. 

Fasen vad gött det var att få dra på sig headsetet igen. Dessa kunder. Gör mig typ tårögd av lycka. Idag rev jag av ett TRX-puls och jag kände typ doften av adrenalin och endorfiner i lokalen. En instruktörs våta dröm😊

Imorgon är det tisdag och vi kämpar vidare. Nya utmaningar. Nya mål. Och inte minst att vänja sig vid att klockan kommer att ringa svintidigt många, många morgnar framöver. Help. 

Helt och rent träningslinne iallafall 

 Och den här feedbacken värmde mitt hjärta❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar