Powered By Blogger

fredag 25 augusti 2017

Resturangtips

Hör upp Linköpingsbor; ska ni ut och käka italienskt? Då måååste ni gå till Le Borgate i "Nya Vasastan". Sweet Lord vilket trevligt ställe! 

Igår kväll fick jag äta pizza, tiramisu och dricka aperol spritz där i fin-fint sällskap. Inte nog med att maten var succé, när man dessutom får skratta käken ur led mellan tuggorna -ja, då vet man att det är en svårslagen fredagkväll! Lyckan att ha dessa kvinnor i mitt liv❤ Men hörni, boka bord med lång framförhållning, stället är omåttligt populärt! 

Utöver resturanghäng hann jag även med att jobba hårt, löpa 8 kilometer i sällskap av min håriga ryska vän och snabb-lunchdejta min käre sambo och vår vän Christian. 

Dom drog med mig till FLOTT. Och är ni inte sugna på italiensk rekommenderar jag er att gå dit och moffa burgare istället. Lätt en av de godaste hamburgare jag ätit, åtminstone på svensk mark. Stort plus för att man kan få sallad istället för pommes om man inte är en pommesfrites-brutta. 

Japp; då vet ni vad ni gör i helgen; italienskt eller amerikanskt, bara att välja! Trevlig helg❤

Stans finaste sällskap 

Tiramisu -livets bästa efterrätt 

Lunch deluxe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar