Powered By Blogger

torsdag 16 mars 2017

Tv-tablån

Och så har man äntligen fjärrkontrollen i sin makt, eftersom mannen i huset är på nån form av styrelsemöte, och vad är det på tv då? Antikrundan. Nån dokumentär om risodlingar i Asien. Agenda. Alltså, skjut mig! Ge mig lite the Bachelor eller nåt annat snaskigt... 

Vem? Jag undrar vem är intresserad av risodlingar i Kambodja eller en tjugo minuter lång utläggning om en vad en rokokofåtölj har för släktträd. Finns målgruppen? På riktigt? 

Tyvärr är jag för trött för att orka slå på Netflix. Kvällens spinningklass tryckte ut den sista krämen ur min tub. Full sal gav fullt ös. Hela vägen.

Världens bästa mamma skickade med mig nystekta raggmunkar hem, så jag har iallafall sluppit laga mat (hälla upp fil och müsli). 

Well, fredag imorgon! Hallelulja. Praise the Lord. 

Två däckade donnor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar