Powered By Blogger

lördag 25 mars 2017

Fira helg

Igår firade jag fredag med Carro och Ida- mina fabulösa vänner och tillika kollegor. 

Vi startade upp kvällen med att dricka bubbel och drinkar i Idas fina hus och sen kuskade vi ner till stan för att käka middag på nya "Hey Lucy". Resturang Riva har byggts om och blivit asiatiskt ställe och det var vi förstås tvungna att testa! 

Inredningen får fem plus. Sällskapet får fem plus. Resten mer tveksamt. Servitrisen var galet förvirrad, konceptet med att alla rätter på menyn var för två personer var också förvirrat -särskilt när man var tre personer som skulle äta. Det tog oss typ 45 minuter att fatta hur många rätter vi skulle beställa... men vinet var gott och vårrullarna och "spicy tuna" får klart godkänt. Om jag kommer gå tillbaka nästa vecka? Nä. Då väljer jag nog ett annat ställe. Men hursomhelst en mycket trevlig kväll! 

Lördagen har startats upp med sovmorgon, långfrulle och träning. Ida och jag matchade varandra i korallfärgade linnen och röda ansikten efter att ha maxat pulsen med GRIT 20. Vi hann även prova några låtar från nya bodypumpen med vår vän Helena -skön start! 

Nu handboll, hundpromenad och sen ut till landet. Älska helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar