Powered By Blogger

tisdag 14 mars 2017

Nytt jobb?!

Jobbat. Reviderat riktlinjer, styrt upp studiebesök med en japansk forskare och fixat flygbiljetter till Helsingfors. Bland annat. Och sen drog jag från mitt riktiga jobb to my second work. Oplanerat och spontant. 

Min käre sambo låg däckad i 39 graders feber och min instruktörskollega låg även hon klubbad i influensa, så det var bara att kavla upp ärmarna och rycka in. 

Först instruerade jag GRIT, och där känner jag mig ju hyfsat hemma, men efter passet skulle jag kliva in och rodda receptionen, och där är jag ju inte lika bevandrad... 

Well, jag lyckades iallafall sälja två årsmedlemsskap (med viss telefonsupport av febrig gymägare), fixa ett passerkort åt en kund, försökte laga ett löpband (lyckades inte alls) och var allmänt trevlig mot kunderna som rasade in. 

Alltså, jag hade kul! Det kanske är receptionist jag borde bli när jag blir stor... Hm, får suga på den karamellen. 

Så här glad kan man bli av GRIT. Iallafall efteråt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar