Powered By Blogger

måndag 6 mars 2017

Måndagsbestyr

Jaha. Febern gav med sig och imorse var jag helt feberfri. Happy! Misstänker starkt att helgens feber berodde på en infekterad visdomstand, eftersom jag inte hade några andra symptom som tydde på förkylning eller annat skräp i systemet. 

Well, skönt att känna sig ok igen. Feber gör mig ömklig och ömtålig. Både i kropp och själ.

Jaha, dagen då? Rivit av ett antal möten i Norrköping. Kuskat hem och stekt falafel. Dragit till gymmet för måndagens dubbelpass. Bestämde mig dock innan för att ta det väldigt easy, på grund av helgens sviktande hälsa. 

Och på världens bästa extrajobb blir man alltid lycklig. Lycklig av kunder som tar i så att svetten sprutar. Lycklig av att känna doften av endorfiner och adrenalin i lokalen. Lycklig av att få vara en del av laget på gymmet som sprider träningsglädje. Bästa extraknäcket som sagt. Alltid. 

Nu blir det "bonusfamiljen" på tv och tonfiskröra i magen. Måndag. Som swishat förbi i 120 knyck.


Blir varm i hjärtat när jag lyckas få kunder att gå från ett pass och känna sig starka. Och nöjda. Lycka! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar