Powered By Blogger

måndag 27 juni 2016

Bär och sweat

Ingen Nocco ikväll. Man lär av sina misstag. Däremot ett riktigt svettigt spinningpass med grymt starka kunder. Jag blev hög på endorfiner, och då behövs fasen inget koffein i hästdos. 

Jag åkte till gymmet med sämsta humöret i kommunen, men åkte därifrån som en renare och gladare människa. Renare i psyket alltså, tröjan var allt annat än ren, en härlig symfoni av svett, snor och mascara prydde min överkropp. 

Landa hemma. Pussa barn. Laga käk. Valla hund. Lyckan när man på kvällens promenad med ryssen ramlar rakt in i ett körsbärsträd med svingoda körsbär. Mitt ute i skogen liksom. Imorgon vill jag ramla in i ett träd med cocosprickar, lakritspipor, punchpraliner och ovikta hundralappar. Förstått? 

Svettigast i kommunen 
Där hängde dom och väntade på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar