Powered By Blogger

fredag 25 mars 2016

Shower

Åhhhhhhh. Idag har vi haft babyshower för min älskade lillasyster som ska bli mamma inom kort!  Det hela har planerats i smyg och under största hemlighetsmakeri och hon blev SÅ himla överraskad. Hon har inte misstänkt ett dugg. Älskar överraskningar! 

Liza var officiellt hembjuden till mina föräldrar på brunch idag, tillsammans med min och brorsans familj. Hon hann dock inte mer än kliva innanför dörren så hoppade 10 kompisar fram och skrek "surprise". Herregud -chocken! Ett tag trodde jag att vattnet skulle gå i rena förskräckelsen:-) Jag har alltid drömt om att få göra en sån där "SURPRISE" grej, och idag blev det äntligen verklighet! 

Vi hade en grymt mysig shower. Käkade maffig brunch med äggröra, våfflor, smoothie, bacon, juice, färska jordgubbar, ostar, frukt osv. Dessutom toppades brunchen med en fantastisk cheesecake och superfina cupcakes. 

Liza och bebisen fick fin-fina presenter, bland annat en svinsnygg skötväska och värsta proffsiga blöjtårtan. Vi spelade även ett babyquiz på "Kazoo". Så himla kul! Alla tävlade samtidigt och man svarade på sina smartphones. Helt klart nåt jag kommer introducera på fester framöver! 

Summa summarum -en fabulöst fin dag för att hylla en fantastisk mum to be! Fina kvinnor som hyllade fin syster. 

Pyret i magen -nu får du komma precis när du vill. Vi längtar efter dig! 


2 kommentarer:

  1. Så roligt att läsa om Liza bebis o se bild på blivande mamman
    Vad dina småflickor måste längta efter lillkusinen nu...och så roligt
    att du Stina har syster din så nära...
    ..jag har ju förstått att ni har en nära relation😊❤️😊
    En extra hälsning till Liza!!! Du har nog hört att vi fått bebis här i jönköping oxå
    Pontus som fått trean...och jag har fått sjunde lilla kärleken!!! Sixten ska han heta❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh grattis till Sixten❤️! Så härligt!

      Både jag och tjejerna längtar väldigt mycket efter lillkusinen, kan knappt vänta❤️

      Radera