Powered By Blogger

torsdag 10 mars 2016

My day

Dagens bästa: att jag tog mig i den berömda kragen och äntligen kom iväg till yogahuset. Vilket ställe sen då! Det var ju som att kliva in i en annan värld. En värld full av lugn, harmoni och indiskt te. Jag älskar det! En timme Ashtangayoga med en sjukt harmonisk lärare. Jag kan konstatera att kroppen är stel. Troligen stelast i lokalen. Kan även konstatera att någon hade ätit bönor/lök/gasballong före klassen och fick visst läckage vid solhälsningarna. Sånt är livet. Glad att det inte var jag. 

Myshörna. Harmoniskt. Glöm mobilen hemma. Just sayin. 

Dagens bottennapp 1: Utelåst med två kids. Sprang ifrån både bil- och husnycklar och stod som ett förvirrat frågetecken på trottoaren och funderade på "hur fan tar vi oss till danslektionen nu"? Övervägde att krascha en ruta, men fegade ur. 

Dagens bottennapp 2: kvällsmaten. Fiskbullar i dillsås och ett gäng sorgliga fiskpinnar. Tvi vale. Fick toppa med en påse micropopcorn för att uppnå någon form av stimulans. 


Dagens felpostning: antagningsbeskedet för Mini till skolan i höst! Hallå, hade inte hon blöjeksem och ville läsa pekbok för typ en vecka sen? Fattar inget. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar