Powered By Blogger

måndag 7 mars 2016

Kicki

Tjohoo! Gå upp 05.30 och sladda till Norrköping i snömodd. Jag hyser inga starkare känslor för snön som kommer nu. Jag föraktar den snarare. Känner mig upprörd. Jag vill typ skriva till Konsumentombudsmannen eller Sverker Olofsson och be dom konfrontera vintern ordentligt. Ifrågasätta varför den inte släpper taget och låt våren komma. 

Well, en dag fullspäckad av möten. Sladda hem och ha en överlämning av barn på gymmet. Hem och stoppa i barn mat och göra Majas livs första matteläxa, snacka om att hon var nöjd och stolt. "så himla coolt att ha läxa va"? Jo, jo -vi får väl se om det är samma  happy face om några år när hon sitter där och svettas över ekvationer när hon hellre vill hångla med Justin Bieber. 

Iväg till gymmet igen. Jag instruerade spinning för ett grymt gäng, Patric hade PT-kunder och kidsen kollade Barbie-film. Vårt andra hem liksom. 

Hem och lägga barn, packa resväska för tjänsteresa imorgon, hänga tvätt och hetsäta yoghurt och rå falukorv. Guuuud så glamoröst. Hetsäta falukorv ger mig alltid en känsla av att vara Kicki Danielsson. Bra vibrationer, cowboyhatt  och Papaya coconöt liksom. 

Over and out for now. 

3+2 och 6+4. Till och med jag hänger med! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar