Powered By Blogger

lördag 19 mars 2016

Fira stort

Ja. Så var då minstingen i familjen sex år fyllda. Herregud. Tiden flyger iväg. 

Jag blev väckt klockan 01.15 av storasystern som undrade om det inte var dags att stämma upp i skönsång och hämta paket. Därefter blev det lugnt fram till klockan 06.05, då födelsedagsbarnet her self vaknade och undrade när det egentligen var dags att dra igång firandet av denna bemärkelsedag. Sweet lord- jag hade behövt sova minst 3 timmar till... 

Vaniljbulle på sängen var beställt och förstås massor paket. Och så har dagen fortsatt -fika och firande i jämn ström. Prinsesstårta och barbiedockor, rulltårta och biocheckar, småkakor och My little pony. Hon har firats storligen denna lilla donna. Tacksam över all kärlek som regnar ner över henne! 

Och Moa, på tal om kärlek. Jag tror inte att du, inte ens i din vildaste fantasi, kan förstå hur stark min kärlek är till dig och hur mycket glädje du tillför mitt liv.

Älskade minsting, du kom och gjorde vår familj komplett. Vi är för alltid.  

Det hinner hända en del på sex år... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar