Powered By Blogger

måndag 7 juli 2014

Tack för allt grattande!

Ja. Det är kanske inte är så dumt med födelsedag ändå. 

Jag har blivit ordentligt uppmärksammad idag -fina sms, telefonsamtal, inlägg på Facebook och människor som firat mig in real life. Tack alla omtänksamma som grattat, det värmer en 36 årings hjärta. Och, ni dämpar dessutom min åldersnoja:-) 

Jag har under dagen bland annat hunnit med att svulla jordgubbstårta i solen, plockat kantareller med lättklätt sällskap, sprungit en runda i 28 gradig värme (kan konstatera att man inte blir direkt snabbfotad av jordgubbstårta, två kolasnitt och tre koppar kaffe...), tagit ett kvällsdopp i en spegelblank sjö (väldigt uppiggande) och blivit bjuden på en excellent grillmiddag i bästa sällskapet. Helt klart en födelsedag att gilla! Dessutom på en av de platser jag älskar allra mest. Finspång. Det behöver inte vara mer exotiskt än så. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar