Powered By Blogger

onsdag 2 maj 2012

Solig "måndag"

Snacka om att jag är veckovill, det känns verkligen som måndag idag. Det blir rörigt i hjärnan när man är ledig så många dagar...

Jag har gått omkring på jobbet och propsat på att vi ska ha avstämningsmöte med stabschefen "för det är ju faktiskt måndag". Inte många som hakade på, hyfsat öde i konferensrummet:-)

Underbara solen har ju öst ner och jag fick njuta av det fina vädret på cykelturen till jobbet och en kortis på lunchen när jag och en kollega tog en kaffe mot en husvägg. Älskar denna tid på året. Hela sommaren ligger framför oss och det blir bara finare och ljusare ute. Går inte annat än att älska!

Invigde min nya scarves från Lager157 idag. Kändes som hyfsat välinvesterade 60 pix:-)

Nu storhandling på Coop. Det går aldrig, eller iallafall väldigt sällan, att älska...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar