Powered By Blogger

onsdag 9 maj 2012

Dubbelt frisörbesök

Idag skulle den äntligen bort, min polska utväxt!

Sist jag fixade håret blev jag några nyanser för ljus, och har trivts halvbra med det. Okej att jag vill vara blond, men jag vill inte se ut som en 33-årig "Kissie-wannabe". Dessutom blir utväxten hemsk om jag är för blonderad.

Jag har haft svårt att hitta nån frisör som jag klickar med sedan min frisör Sara flyttade från stan, så jag har hoppat runt lite, men min nya Sara, som jag träffade idag, var grym! Superskön tjej som förstod precis vad jag var ute efter -blond men med värme och liv:-) Kommer återvända till henne!

Kl 19.00 var det Majas tur att få hyfs på barret, så vi drog ut till Zigges på Ikano. Grymt barnvänligt med klippning i barn-BMW och en dvd-skärm mitt framför ögonen. Det upplägget avledde henne helt från att få panik, hon var stabil och lugn som en gammal bondkatt.

Frisören gjorde ett bra jobb, inte det lättaste uppdraget att få ordning på hennes hemklippta testar. Nu ser hon ganska mycket ut som Jonatan Lejonhjärta. En väldigt söt sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar