Powered By Blogger

torsdag 3 maj 2012

Löpartights och djuraffären

Produktiv dag på jobbet. Ett möte ute i verksamheten och en hel del kontorsfix.

Hämtade barnen på dagis och tog en utflykt till djuraffären i Duvkullen. Kidsen älskar att gå omkring där inne och speja på guppies, hundleksaker och vandrande pinnar. Att ägaren dessutom har en livs levande papegoja på axeln gör ju upplevelsen ännu mäktigare. Köpte kattmat och hängde ett tag, billigt nöje. Vem behöver Kolmården liksom:-)

Min fina pappa kom och underhöll barnen på kvällskvisten och jag fick ge mig ut och vädra löparskorna.

Risiga knän, kristallyrsel och förkylning gör att det var läääänge sen jag sprang. Fick en skön runda i skogen, knäna känns hyfsade, men inte helt bra. Surt! Kände mig iaf snygg på min runda i mina nya löpartights från Better Bodys, dom håller saker och ting på plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar