Powered By Blogger

måndag 7 maj 2012

Kvällsendorfiner

Kl 20.00 sov båda barnen sött. Jag stod då i valet och kvalet mellan att dyka ner i soffan och slötitta på nåt skräp typ "älskling du har blivit en tjockis" eller ta på mig löparkläderna och rasta benen en sväng.

Träningsvärken sitter fortfarande som ett smäck efter helgens bravader och jag har haltat runt som Zeb Macahan idag, men lite lätt löpning brukar ju faktiskt kunna vara rätt åtgärd mot detta fenomen. Sagt och gjort, på med tightsen och ut i spåret.

Kroppen överraskade! Trodde det skulle bli ett slitigt pass, men kroppen kändes hyfsat pigg, luften lättandad och underlaget perfekt! Jag kan fasen få ett lyckorus av sådana pass! Träning är lätt min favoritdrog:-) Hur mina knän kommer att må imorgon återstår att se..

Imorgon väntar Majas första besök hos tandläkaren, kan bli spännande och kan nog kräva en utvilad och tålmodig mamma, så nu kryper jag ner mellan frasiga (läs smuliga) lakan:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar