Powered By Blogger

söndag 6 maj 2012

Sliten...

Oj, oj, oj! Tur att man inte festar loss oftare, jag är sjukt trött idag! Ingen huvudvärk, inget illamående men däremot galet trött, men det var det värt! En super rolig dag med fina vänner som jag kommer minnas länge!

Träningsvärken som har belägrat min kropp är nog den värsta jag någonsin upplevt. Inte ens efter 30 mil cykel på Vätternrundan eller efter nåt av mina halvmaraton har jag haft liknande träningsvärk. Så gott folk: cross-fit i kombination med Stripareobic är en livsfarlig/sjukt effektiv kombination:-)

Vi har haft fikabesök på förmiddagen av min barndomskompis Sofia med familj. Soffan bor numera i Karlstad, så vi ses alldeles för sällan. Så mysigt att träffas och få "catcha upp" lite.

Nu ska jag inta soffläge med Maja och kolla på Shrek!

Super gammal suddig webcam-bild på mig och fina Sofia!

1 kommentar:

  1. Hej! Vilken fin blogg du har :) Kul att få läsa lite om er mellan gångerna vi ses. Oj, den där gamla bilden hade jag glömt bort.. Vilka partypinglor ;) Stor kram!

    SvaraRadera