Powered By Blogger

tisdag 29 maj 2012

New girl in town

Idag fick jag och min familj äntligen träffa min kära brors nya stora kärlek. Efter att han levt ungkarlsliv lite väl länge misstänkte jag att han blivit kräsen och bekväm, men denna kvinna har verkligen fått honom på fall:-)

Att han fallit för Carolina kan jag verkligen förstå. Hon är både söt, trevlig, ödmjuk och träningstokig. Kommer passa utmärkt in i vår familj! Söta fräknar har hon också:-)

Jag har även hunnit stressa ut till Tornby för att i panik lämna tillbaka klänningen jag köpt till helgens bröllop. Tyckte den var grymt snygg i butiken, men när jag provade den hemma kändes den mest som en skrynklig duk med lite spets.. Klädproblemet kvarstår, men jag har fått låna lite klänningar av fina Ida som ska provas igenom. Hoppas nån av dom sitter som gjuten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar