Powered By Blogger

onsdag 9 maj 2012

Personlig service

Lätt hysterisk morgon med besök av "Städarna" som ev. ska komma och hjälpa oss att få ordning på kaoset där hemma nån gång i veckan.

Det var två jätte gulliga tjejer som gjorde ett första besök, och dom verkade tycka att det är helt normalt att hitta halvätna tunnbrödsmackor i sängen och trasiga barnparaplyn på toaletten...

Efter ett kort snack med städtjejerna skulle jag vidare och lämna bilen på service. Rejmes jobbar ju med "personliga servicetekniker" och vår heter tydligen Robin.

Alltså helt ärligt känner jag inget större behov av att bygga kontakter med Robin. Han var jätte trevlig och serviceinriktad, men jag är inte supertaggad på att prata väder och vind, pollenallergi och trasiga förgasare med en person jag inte känner. Snälla låt mig bara kasta in nyckeln och åka till jobbet, så är jag övertygad om att Robin kollar bromsvätskan oavsett om han känner till min pollenallergi eller ej..

Idag kommer min lillasyster hem från Umeå på snabbvisit. Underbart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar