Powered By Blogger

fredag 20 februari 2015

Veckoslut igen!

Hörde jag fredag??? Hörde jag helg??? Se där ja! 

Idag gläds jag lite extra åt följande ting: 

• final i På spåret ikväll! Jag kommer att sitta bänkad med ett glas rödtjut och en stor skål godis -företrädesvis med choklad och lakrits. Var så säker. Kanske kompletterar jag med ostbågar. Final ska högtidlighållas på alla tänkbara sätt. 

• att nya säsongen av House of cards släpps på Netflix den 27 februari. Risk för maratonhäng i soffan. SÅ himla bra! 

• att jag fick sovmorgon till 06.20 imorse. Tjugo minuters extra skönhetssömn skall icke underskattas. 

• att jag inte behöver ställa någon klocka alls imorgon. Sovmorgon is coming up! 

• att min träningsvärk i ljumskar och lår börjar släppa -inte omöjligt att jag ger mig ut på en fredagsjogg. Men heller inte helt omöjligt att benen får vila ytterligare en dag och jag går lös på ostbågarna direkt. Vi får se.  

Trevlig helg! Spendera den väl! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar