Powered By Blogger

torsdag 12 februari 2015

Trött. Tröttare. Stina.

Jobba. Ha möten. Stressa till pendeln. Leta efter en försvunnen balettdräkt. Bryta ihop över norra Europas största tvättberg. Hitta 300 pärlor utspillda i ryamattan. Memorera tandläkartider. Tvätta hår på bångstyrigt barn. Beställa frisörtid till mitt tragiska hår. Försöka komponera ihop en måltid av ett kylskåp som ekar tomt. Leta efter en borttappad goretex-vante. Ta en Treo. Toppa med en panodil. 

Men, jag hann klämma in 45 minuter yoga under tiden Maja gjorde piruetter och blandade småhopp på Funky Kids. Ytterst välbehövligt. Väldigt skönt. Och jag hittade en bortglömd cola zero längst in i den tomma kylen. Sånt skapar lycka i min något röriga tillvaro. 

Men gott folk hav förtröstan: Imorgon är det FREDAG! Så det så. 






4 kommentarer:

  1. mm. fredag. på spåret. mm. soffa.
    värda!

    SvaraRadera
  2. Stina Stina.... Andas......jag blir grymt orolig för dig
    DU ska räcka länge!!!! Må du få en lugn helg. KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för omtanken Britt! Ikväll blir det tjejmiddag och sen en vilsam helg, kommer nog hinna ladda batterierna lite! Sköt om dig! Kramar

      Radera