Powered By Blogger

söndag 22 februari 2015

Firmafest

Bodypump-release idag, nummer 93 närmare bestämt. Jobbigt. Kul. Svettigt. Axlarna skrek aj. Dom piffiga små skinkhalvorna skrek aj. Imorgon kommer nog hela kroppen skrika aj. Det var extra kul att springa på massor vänner som instruerar på andra gym i Östergötland. Lite som en firmafest för bodypum-folk. 

Glada innan. 

Glada men lätt sletna efteråt. 

Patric och kidsen drog till skogs och jag fick möjlighet att para 87 par strumpor  och se två avsnitt av "the Bachelorette". Utmärkt kombo. Fick även ett ryck och storstädade källaren. Eller iallafall delar av den. Välbehövligt. Och jag kände mig extremt duktig. 

Nu vankas det köttfärssås av hjort och en  kväll i stillhet. Min hals är inte helt hundra. Orka bli krasslig liksom. Nä, Gud bevars, det har jag varken tid eller lust med. 


5 kommentarer:

  1. kul!! Hoppas det inte är krasslighet på lut utan bara är.. eh. träningsvärk i halsen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller tummen för träningsvärk yllet! Kan säkert sätta sig på halsen om man har otur:-)

      Radera
  2. Grymma kvartaler! Missade dig! Du får hojta till nästa gång du ser min flint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst var det grymt! Lovar att hojta till nästa gång! Vi fick ju njuta lite extra av dina grymma biceps:-)

      Radera
  3. Åh, så sugen på att se/köra nya releasen! Tror minsann att min kollega är i bakgrunden på överta bilden 😂😂😂

    SvaraRadera