Powered By Blogger

måndag 2 februari 2015

Livet i 140

Jag har visst en blogg att sköta. Men jag har visst också ett liv. Som är pretty hektiskt just nu. Så kan det va. 

Jobba. Ha möten. Käka jobblunch med trevliga kollegor. Läsa rapporter. Fila på årsredovisningen. Springa till pendeln. Flänga till gymet. Instruera BodyPump tillsammans med grymma kollegan Elin för härliga kunder. Instruera ett spinningpass för ytterligare ett fantastiskt gäng. Ramla hem på skakiga ben. Bada barn. Packa för tjänsteresa till Göteborg. Natta barn med två godnattsagor och 22 pussar. Sanera golvet från kläder, leksaker och halvätna bananer. Slänga in en maskin tvätt. Klockan 21.30 landa i soffan och inse att man kanske borde käka nåt. Värma världens bästa gulaschsoppa (tack pappa). Lägga fötterna på bordet och ta tre djupa andetag. 

Herregud, livet 140 knyck. Jag borde verkligen gå i kloster nån vecka och ägna mig och tystnad och kontemplation -men vem fan har tid med det? 


Så här starka och snygga var vi idag. Minst. 


1 kommentar:

  1. Stina...andas andas...
    Finns dagar när jag blir grymt orolig för dig..

    SvaraRadera