Powered By Blogger

söndag 8 februari 2015

Ett bra team

Mycket har vi gjort ihop: bland annat skaffat två barn, köpt hus och sommarstuga och rest runt halva jorden. Däremot har vi aldrig tidigare instruerat ett pass ihop, trots att vi båda varit instruktörer i en himla massor år. 

Men igår kväll kväll kunde även denna sak bockas av, då jag och min partner in crime teamade bodypump tillsammans. Galet kul, det måste definitivt göras om! 

Träningsvärken idag är dock inte nådig. Mina bröstmuskler och mina lår hade nog gärna checkat ut på några dagars semester, men icke. Klockan 18.00 ikväll står jag redo och river av ett pass ett bodypump igen, toppat med lite spinning. Ikväll blir det dock en enmansshow. Det får funka det med. 

Trevlig måndag gott folk. Gör det bästa av den! 




1 kommentar: