Powered By Blogger

söndag 15 februari 2015

Risbuske

Fick en länk till denna artikel i ett sms från  världens sötaste vän. Puss på dig. 


Man kan väl säga så här: denna forskning stämmer väldigt dåligt en dag som denna, när påsarna under ögonen är i size av normalstor "Ica-kasse" och utväxten från hell pryder min frissiga hjässa. Måndagsfräsch helt enkelt. 

Herregud jag behöver en total makeover. Helst igår. 


Utväxten. Inte ens ett svinbra filter kan ta bort det faktum att jag ser rätt så jädra risig ut. Får dock leva med detta faktum till nästa onsdag. NÄSTA onsdag. Jobbigt att min frisör är så galet populär. 

2 kommentarer:

  1. Naturligt söt...brukar jag säga när min Carin låter som du...
    Även med ögonpåsar o zebrahår så tillhör även du den gruppen...
    Naturligt söt.......

    SvaraRadera