Powered By Blogger

onsdag 24 maj 2017

Tillbaka i tiden

Okej, ikväll flyttade 80-talet in i spinningsalen. Jag och min kollega Elin teamade och körde en klass med uteslutande 80-tals hits, tänk Lili och Sussi, Modern Talking och Millas Mirakel. Vi såg ju självklart även till att matcha outfiten till temat; neonfärger, pannband, stora plastörhängen och grön ögonskugga. Barnens kommentar när jag skulle åka till gymmet "åh vad snygg du är mamma, du måste ha stora örhängen och grönt smink oftare". Jo tack, jag ska allvarligt överväga den saken. 

Passet då? Hur kul som helst! Det är nåt visst med att teama, att vara två personer som pushar, peppar och taggar. Både jag och Elin hade ståpäls på armarna i finallåten; Final countdown med Europe och nostalgitrippen var ett faktum. Mäktigt! Får se om vi kör repris nån gång, det verkar finnas önskemål på det:-) 

I övrigt var dagens höjdpunkt att min kollega bjöd på en citrontarte som var något av det godaste jag någonsin ätit. Så det så. 

Före och efter. Grön ögonskugga över hela tishan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar