Powered By Blogger

tisdag 30 maj 2017

Blod och länkar

Det där med att vara sambo med en jägare. Det har sina utmaningar. Man går sömndrucken ner i källaren, klockan very very tidigt, för att ta en uppiggande morgondusch, och möts av detta. 

Blodstänk, rep och en lätt söt doft av vildsvinskadaver. Jo jag tackar ja. Motorsågsmassakern framstår liksom som rena Bolibompa i jämförelse. Ikväll är det någon som sanerar källare. Och det är inte jag. Just sayin. 


Annars då? Jo, tack. Idag höll jag i ett möte med elva videolänkar. Det var en utmaning. Lite som att rodda röstningen i Eurovision Songcontest, föreställer jag mig iallafall. Snacka om att jag fick träna på splitvision. Men, jag tycker det gick hyfsat. 

I övrigt räcker inte tiden till. Mycket kvällsjobb för min sambo=svårt att få tid till träning för mig. Både igår och idag har jag fått träna på hemmaplan. Igår i trädgården, ikväll i den blodstänkta källaren. 

Det var jag, en yogamatta och några kettlebells som trängdes med tvättkorgar och My Little Pony-tofflor. Inte glamoröst alls, men det fyllde sin funktion. Ibland får det räcka. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar