Powered By Blogger

torsdag 4 maj 2017

Fullsatt

Solen sken och himlen var klarblå, och jag misstänkte därför att jag skulle bli solo på kvällens spinningklass. 

Ack vad jag bedrog mig! Passet blev fullt till sista cykeln och det sprutade svett, endorfiner och mascara i salen. Älskar det. Typ världens bästa sätt att avrunda en torsdag. 

Och underbart att se att kunderna hänger i med träningen, trots att man kanske är mer peppad på ett glas rosé på nån skön altan. Men, det ena behöver ju inte utesluta det andra. Planerar man väl hinner man både träning och altanhäng. 

Nu ska jag sjunka ner i soffan och se senaste avsnittet av SKAM. Ett glas fanta och ett gäng cashewnötter gör mig sällskap. Gud så underbart. Ibland är det skönt att sambon jagar vildsvin och man får äga soffan själv. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar