Powered By Blogger

torsdag 8 september 2016

Vi är igång

Hej livet och tack för en intensiv dag. Jag är trött ända in i benmärgen. Tröttheten beror till viss del på att jag och Elin fick glädjen att kicka igång GRIT på EFC ikväll. Det blev två premiärpass efter varandra eftersom intresset var så stort. Himla kul! 

Och ja, vad ska man säga? Grymma kunder! Grymt tryck i salen! Grymt lyckliga instruktörer! Jag älskar det! 

Efter passen blev jag upplockad av min kära kollega som körde vraket (alltså mig, hyrbilen var det inget fel på) till Örebro. Och här har jag kraschat i en hotellsäng. 

Imorgon är det heldagsföreläsning för ett stort gäng chefer och medarbetare från Region Mitt som gäller. Barnperspektivet står i fokus hela dagen. Frågan som ligger mig allra varmast om hjärtat. Det blir en bra dag. Och en extremt viktig dag. 

Kommentar från kund efter passet. Hatkärlek till GRIT:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar