Powered By Blogger

fredag 16 september 2016

Dagens

Dagens fysiska status; träningsvärk i gluteus och rygg. Effekten av att instruera två GRIT-pass på en kväll. Hujedamig. 

Dagens psykiska status; stressad men kontrollerad. Åtminstone än så länge.

Dagens lunch; sallad med varmrökt lax, quinoa och chevre. Märklig kombo, men väldigt gott. Och sällskapet var det allra bästa, min mammi. 

Dagens klapp på axeln: tvättat alla sängkläder och hängt ut på tork. Kommer att älska mig själv extra mycket ikväll när jag får krypa ner mellan frasiga och väldoftande lakan. 

Dagens klädsel; klänning, ta mig tusan. Händer inte varje dag. När jag hämtade barnen på skolan ropade Axel 7 år, "vad stilig du är Majas mamma, ska du på bröllop?". Ähhh. Undrar hur sunkig jag ser ut annars, det var ju liksom inte värsta blåsan jag satt på mig. 

Dagens plan; tacos, smågodis och soffa. Ungefär så. 

Klänning. Och strumpbyxor. Strumpbyxor står definitivt på min shitlist. Tvi vale. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar