Powered By Blogger

lördag 14 april 2012

Underbara lördag

Jag formligen älskar lördagar som denna! Vi startade dagen med hyfsat lång sovmorgon och stor frukost, sen bar det av mot Finspångs simhall. Några timmar bad, lek och fika och sen var vi rätt nöjda.

Åkte förbi en "flyttloppis" på vägen tillbaka till landet och lyckades fynda en studsmatta och en hel kartong leksaker åt barnen för en billig slant. Maja har hoppat, hoppat och hoppat. Hon hade nog gärna sovit på mattan om hon fått! Fyndlådan var grym, vi har lagt pussel, spelat memory, pärlat halsband och läst böcker som ingick i köpet. En jäkla massa underhållning för dom pengarna!

Patric sprang en sväng på eftermiddagen och jag fick nöja mig med att gå 5 km i skogen, eftersom mina knän och min yrsel inte känns kompatibelt med löpning.. Hoppas båda blir bättre snart! Underbar promenad dock, strålande sol, fågelkvitter, vitsippor och tussilago överallt.

Nu smälter jag kvällens grill-middag och njuter av att det är en ledig dag imorgon också, och då kommer jag få träffa min älskade lillasyster. Längtar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar