Powered By Blogger

fredag 20 april 2012

Då tar vi helg!

Fredag. Igen! Jag förstår inte var tiden tar vägen...

Vaknade till snöblandat regn och prognosen om 21 grader nästa vecka känns galet svår att tro på.

Sjuk liten tjej fick åka hem till morfar och yr mamma fick åka till jobbet. Kristallyrseln vägrar ge med sig, så nu har jag fått tid hos den läkare som (enligt sjuksköterskan på telefonbokningen) är bäst på yrsel på hela US. Jag får hänga i till torsdag då jag har tid, men min stora förhoppning är ju att den släppt till dess. Sjukt tröttsamt att gå omkring och känna sig full hela tiden. Livet blir inte en fest..

Maja hade en riktigt mysig sjukdag med morfar. Det var pannkakor med grädde och sylt till lunch och sen tog dom en utflykt till Stadsbibblan. Det lästes sagor, lades pussel och fikades. Vad skulle vi göra utan vår nanny??

Nu är det fredagsmys med tacos, chips och godis. Precis som det ska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar