Powered By Blogger

torsdag 12 april 2012

Ressug och snurr i bollen

Min lillasyster åkte till Paris imorse, storebrollan drar till Florens på söndag, mamma och pappa åker till Amsterdam om några veckor och min svärfar är på väg till Indien (förvisso för att jobba, men ändå..).

Själv är jag också galet sugen på en trip nånstans just nu.. Vi har ju vår sköna sommarresa bokad, men det känns så långt bort. Nej, en weekend till nån härlig storstad hade varit just perfect! Möta våren i London, Barcelona eller Rom, sitta på café och pimpla kaffe, shoppa och sova på hotell, det vore en dröm!

Kom precis på att jag ju ska till två storstäder nästa vecka, Göteborg och Stockholm. Dock för att jobba, så shopping och cafehäng lär det väl inte bli tal om, men, men en liten resa är det ju iallafall:-)

I övrigt är det inte mycket nytt under solen. Min yrsel är något bättre, men jag kan fortfarande inte vrida huvudet åt höger när jag ligger ner, då får jag en ofrivillig tur i "virvelvinden", fasen vad det snurrar och far. Jag pratade med öron-kliniken idag och blir det inte bättre får jag en akuttid där imorgon.

Morfar hämtade barnen på dagis idag och Maja har deklarerat flera gånger att morfar är "bästa kompisen". Hon blir så tjurig och sur varje gång han ska gå hem, så snart får vi väl erbjuda morfar alternativt boende i vår källare:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar