Powered By Blogger

onsdag 18 april 2012

Sjuk liten tjej och ändrade planer

Återkom från möte på jobbet i förmiddags och såg att jag hade tre missade samtal från dagis. Det betyder ju sällan att man glömt ta med gummistövlar, utan uteslutande handlar det om sjuka barn, och mycket riktigt var Maja febrig och hängig.

Jag hade möten inbokade på eftermiddagen och Patric satt också tajt till, så min underbara pappa avbröt sin golfrunda och åkte och hämtade den lilla febriga. Trots sitt risiga tillstånd verkar Maja mycket nöjd med sin dag hos morfar.

Febern har stigit under kvällen och jag bäddade ner henne i sängen med närmare 40 grader, inte kul. Jag har en tjänsteresa till Stockholm planerad imorgon, men den får dessvärre ställas in, det känns mycket viktigare att ta hand om min lilla sjuka smula. Hoppas på snabbt tillfrisknande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar