Powered By Blogger

torsdag 26 april 2012

God morgon fredag!!!

05.30 konstaterade Moa att det var dags att gå upp. Hon och jag myser med lite Pettson och Findus i soffan nu, jag ska alldeles strax gå och fixa till mig och dra till jobbet.

Älskar tidiga morgnar i mitt statliga verk, inga telefoner som ringer, inte massa trevliga kollegor att tjattra med utan bara jag, en stor kopp kaffe och tid att ostörd plöja igenom mailskörden på ett tyst kontor.

Fredag och en uppladdning för långhelg! Jag har tagit restidskomp på måndag, så nu är det ledigt ända till onsdag. Lovely! Ha en fin dag out there!

1 kommentar:

  1. Gu så skönt med långledigt vännen, det är du sååå mkt värd. Ut å spring i det härliga vädret :-), lite grillning å fikapuser ute i det gröna. Puss vännen, /Sofia

    SvaraRadera