Powered By Blogger

måndag 9 april 2012

Hej då ledighet!

Påskdagen innebär sista dagen på denna sköna långledighet, så imorgon är det tillbaka till jobb och dagis igen. Det har varit SÅ skönt och välbehövligt att vara ledig och ha gott om tid att hänga med familj och vänner, mer sånt!

Idag har vi röjt ordentligt på landet. Eldat massor ris och fixat fint i trädgården, passade även på att grilla korv, alltid uppskattat av barnen. Korv smakar tydligen bäst sotig.

Träningskväll både för Patric och mig. Jag löpte ett varv i Vidingsjö och Patric var och körde kampsport, så nu sitter vi som två ras här i soffan. Mina knän säger tydligt "nej tack" till löpträning, så jag får försöka köra lite alternativ träning ett tag framöver och se om knäna återhämtar sig. Trist som fasen. Löpning är, enligt min mening, bästa träningen, effektiv som tusan, rensar hjärnan på ett fantastiskt sätt och kan ske var och när som helst.

På tal om träning, kolla in bilderna på min fina vän Petra som medverkar i ett reportage i senaste numret av STARK. Vackra gravida och vältränade kvinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar