Powered By Blogger

måndag 30 mars 2015

Stryka sträck

På många sätt känns det som att vi kan dra ett fett sträck över denna dag. Den började inget vidare och fortsatte på samma sätt. En trasig diskmaskin, en huvudvärk som vägrade ge med sig trots dubbel dos Treo och lite röriga besked.  Nja. Helt klart en "körsbär i likör-dag". Och det är inte min favoritbit. 

Det bästa idag var kvällens bodypump-team som jag rev av med Helena. Träning får mig alltid på bättre humör. Alltid. Frustrationen åker liksom ut ihop med svetten. Prova själva, jag lovar att det funkar. 

Klockan 21.00 och jag har inte fått i mig middag än. Att inte äta på nio timmar är en ruskigt dålig ide. Ingen humörhöjare direkt. Dags att röra sig mot kylskåpet, ska bara få två speedade barn att knoppa in först. Det där med två timmars tidsomställning verkar innebära tung jetlag... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar