Powered By Blogger

torsdag 19 mars 2015

Grattis!!!

Fem år idag!  Älskade minsting i familjen, du är inte så liten längre! 

Firandet inleddes runt klockan 02.10, då storasyster i huset menade på att det var dags att preppa tårta och styra upp paket -varför vänta till morgonen liksom? Vi lyckades dock skjuta fram evenemanget till strax efter klockan 06.00. Thank god! 

En nöjd födelsedagstjej slet upp paket, blåste ut ljus, åt lite tårta och travade sedan iväg till förskolan iklädd en ny balettkjol och med två paket Piggelin under armen. Jag fick en hejdå-puss och en upplysning om "nu är jag stor på riktigt mamma. Ingen småunge längre". 

Sweet Lord vad tiden flyger, det känns som att det var igår den där lilla donnan var 3,2 kilo skrynklig bebis som låg på mitt bröst. 

Grattis på femårsdagen älskade Moa. Jag är så obeskrivligt lycklig över att jag får vara din mamma! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar