Powered By Blogger

torsdag 5 mars 2015

Danskläder

Sms från min käre sambo imorse: Det uppstår onekligen vissa problem när jag har glömt lägga fram kläder åt kidsen och 4-åringen själv får välja outfit: dansdräkt och röda strumpbrallor. Känns inte som en klockren torsdagsutstyrsel. Om man nu inte ska ha kabaré eller cirkus på förskolan.. Sjukt missnöjt barn som inte fick trava iväg i detta. 


Annars då? Balettkväll för barnen och träningskväll för mig. Så himla perfekt att dom kör Funky-kids på gymet. Blandade småhopp för barnen, ett saftigt ryggpass för mig och lite sälja medlemskap och bygga reception för Patric. Hela familjen nöjd liksom. 

Sötaste dansfröken Julia -så grymt duktig på att få barnen att svänga höfterna. 

Och lite selfie för mig. Alltid lika avspänt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar