Powered By Blogger

fredag 24 april 2015

Trevlig post

Bra utdelning på mail- och postfronten idag, inte bara räkningar och orangea pensionskuvert som jag slänger utan att öppna.

Först damp det ner ett mail från LesMills, och jag fick nervösa ryckningar bara av att se avsändaren. Utvärdering av min certifieringsfilm och frågan var hiss eller diss, godkänd eller fail. 

Tack och lov klarade jag eldprovet och vissa delar av utvärderingen gjorde mig så jäkla glad! Att få läsa att man skapar träningsglädje som är på topp, motiverar och inspirerar kunderna och ser stark och atletisk ut värmer mitt inre som en präktig Valborgseld! 

Mitt mål är att alltid leverera pass som förmedlar glädjen med fysisk aktivitet och lyckas jag med det, så är det lite skit samma att "höften hänger något i tricepsarmhävningarna". Och atletisk? Well, I don't know about that, men det gör hur som helst en sliten 36,5 åring happy! 



Väl hemkommen hittade jag en bröllopsinbjudan i brevlådan! Tjoho! En härlig vän från gymnasietiden binder äktenskapens band i augusti och räkna med att jag ska dansa dojorna varma. Skärgård, sensommar, bröllop. Det kommer bli magiskt! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar