Powered By Blogger

fredag 3 april 2015

Gästspelat


Igår vid 22-hugget, när jag druckit två glas cava och grävt lite väl djupt i godisskålen, dök det upp ett sms. Detta meddelande var från min goda vän Carro som är gruppträningsansvarig på Actic i Linköping. Det var kris och panik då instruktörer blivit sjuka och hon undrade om jag kunde tänka mig ett gästspel på Actic klockan 10.00. 

Efter vissa överläggningar med mig själv insåg jag att påskfrossan kunde få vänta till klockan 11.00 på långfredagen och bestämde mig därmed för att köra. 

Bodypump stod på schemat. Full klass, grymma kunder, bra ös och riktigt riktigt kul. Det kändes på stämningen att folk gick mot långledig helg och tryckte på lite extra för att få plats med påskmaten. 

Nu är jag trött. Nöjd. Endorfinstinn. Och väldigt redo för ägg, lax, köttbullar, påskmust, skumharar och LEDIGHET! 

Mot Finspång -här ska fasen firas påsk! 

2 kommentarer: