Powered By Blogger

tisdag 21 april 2015

Körsbär och sushi

Stockholm idag då! Väldigt bra och konstruktiva möten och en himla hög känsla av vår i luften -nu är den verkligen på väg! På riktigt! 

Jag är inte en person som i vanliga fall får puls av träd, växter och buskage. En präktig ek eller en välansad rododendron gör mig liksom sällan upphetsad. Men nu har jag funnit undantaget; dom blommande körsbärsträden i Kungsträdgården är ju så vackra att man blir helt gråtmild. Lite som att kliva in i en sagovärld, jag hade inte blivit ett dugg förvånad om det dök upp nån liten älva eller enhörning mellan grenarna. 

Kvällens middag: sushi på en brygga på Skeppsholmen i kvällssolen med två trevliga kollegor. 

Kvällens inköp: en rosa USB-kabel. Jag tog med mig fel laddare till mina telefoner och höll på att bryta ihop över känslan att eventuellt vara onåbar under morgondagen, därav en panikutryckning till Claes Olsson. 

Kvällens boning: hotell Reisen. Jag längtar redan till frukostbuffén. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar