Powered By Blogger

måndag 27 november 2017

Orkester

Drog på mig den röda vinterkappan imorse när jag skulle dra till jobbet. Den yngsta avkommans kommentar "ska du börja spela i en orkester mamma?". Jezus. Bara att skaffa en trumma att hänga runt halsen🥁

För övrigt älskar jag följande just nu;

• Darins låt "alla ögon på mig". Herregud så bra. Mannen har sammetsröst och en djup själ. Darin, du kan få bli min extrabror. 

• Shopping på nätet. Varför har jag inte ägnat mig åt detta i större utsträckning tidigare? Underbart att slippa rusa runt och trängas i affärer. Bli svettig, få panikångest och skoskav. Några knapptryckningar och två dagar senare ligger grejerna på Ica för avhämtning. Sjukt bra. 

• clementiner 

• kettlebellssvingar 

🥁🥁🥁🎺🎺🎺🎷🎷🎷

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar